Mer om i dag

Jag HATAR att vara sjuk, jag blir galen av att inte orka det man vanligtvis orkar! Jag är väl inte sjuk än, bara lite småförkyld och jag hoppas verkligen att det stannar där.

N har iaf varit på strålande humör idag och lekt massor, det roligaste för dagen var att riva ner en hög med papper från en hylla. Han har även mer och mer börjat åla/krypa efter oss. När han kommer fram till mig fösöker han klättra upp för mitt ben, väldigt gulligt!

Återigen lät vi honom somna i soffan i knät. Jag gav upp efter att ha kämpat i 40 min med att få honom att somna. Jag vet att jag borde kämpa längre, men han är ju så rörande när han står i sängen och ler bakom nappen. Nya tag i morgon :-)



Har egentligen inte bestämt mig hur mycket jag ska visa av oss, men jag kan inte hejda mig utan lägger upp denna söta bild på N när han äter på sin fot. Man ser ju inte så mycket av honom, men jag vill ändå visa lite av det sötaste barnet i världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0