Lunch

Så då har vi ätit lunch, N åt lasange och jag åt pulvershake. Efter lunchen lekte vi lite, men N började ganska snart att gnälla. Han var trött (sov bara 25 min när han somnade tidigare i dag).

Då börjar det, han är så himla trött, men vägrar sova! Jag vyssar, bär och vänder tillbaka honom. Tar nog ca 30 min för honom att somna, jag är ju helt slut när han äntligen somnar. Det är inte skönt för ryggen att stå böjd över spjälsängen. Nu sover han iaf gott och jag hoppas att han sover två timmar nu, det är ungefär vad han behöver sova efter lunch för att vara glad och nöjd på eftermiddagen.

Han är söt när han ställer sig upp i sängen och tittar förhoppningsfullt på mig, det gör ont i hjärtat att lägga ner honom. Men samtidigt vet jag att han mår bäst av att sova och att han bara blir övertrött och ledsen annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0