Besök

Idag har L varit här och hälsat på. Vi drack kaffe och lekte med N, alltid lika trevligt. Hon fick även passa N när jag åkte och hämtade J från jobbet, N passade då på att leverera dagens fullaste bajsblöja :-)

Nu har jag precis ätit gillad kyckling och gurka. Jag känner mig rätt slö och trött, vet inte om det beror på att jag får i mig mindre kalorier eller om jag håller på att bli förklyd, jag har ont i halsen. Ska försöka dricka mer i morgon, tror att jag dricker för dåligt.

N har fortfarande inte somnat, vi gav upp och bestämde oss för att ta nya tag i morgon istället. Nu ska vi tre kolla på EM-finalen, jag hejar på Spanien!

Från och med i morgon har både jag och J semester, ska bli så himla skönt. Jag ska joba lite hemifrån, men det är ju flexibelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0