Dagen

Oj vad trött jag är nu! Har städat, tvättat och möblerat om i lägenheten fram tills nyss. N somnade hel otroligt nog vid sju, men vid halv nio tyckte han att han sovit klart. Vi försökte söva om honom, men han var hur pigg som helst. Han var vaken fram till halv tolv! Då var han så trött och gnällde, men kunde inte somna. Jag gav upp och tog fram vagnen, drog honom tills han började blunda, då tog jag upp honom och la honom i hans säng. Han vaknade till lite, men somnade ganska snabbt om. Efter att han somnat hade jag kvar att städa köket och hämta upp tvätten.

I morgon ska N och jag iväg och träffa min mammagrupp. Fika och skitsnack på gräset. Underbart! Det ska bli spännande att se hur N tar sig fram på gräset, han har ju nyss lärt sig krypa så det har han inte hunnit prova på gräset ännu.

Sammanfattning av dagen

Vikt
Bara måndag och fredag

Mat
10 Lite miniyohurt
11.30 Pulverdryck
14 Bar
17 Pulverdryck
19.30 Hemmagjorda nötfärshamburgare med tzatziki och grönsaker. Lite nötter till efterrätt.
01 Snack bar (var så sugen efter allt möblerande)

Träning
En halvlångsam promenad
Möblering, tvättning och städning :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0