Dagen

Idag har varit en lugn dag, vi har mest varit hemma och lekt. L kom på besök idag igen så vi fikade lite. Vi var och hämtade projektorn på mitt jobb också, vi ska ha den till namngivningen nästa söndag.

Läggningen idag gick hur bra som helst, N var så himla trött att jag var tvungen att bada och lägga honom redan vid halv åtta ( den tid jag vill att han ska lägga sig, men jag trodde att det var för tidigt eftersom han vant sig vid att somna senare). Han somnade medans han drack sin välling och sover faktiskt än, jag var lite rädd att han skulle vakna efter nån timme, men det verkar som han ska sova hela natten. Ska blir intessant att se hur länge han sover i morgonbitti. Han har ju vaknat mellan 8-9 nu när han somnar så sent. Förut när han somnade sju så vaknade han ju alltid 6. Får väl se hur det blir i morgon.

Sammanfattning

Vikt
Vägning i morgon (men det känns sådär)

Mat
8 Miniyoghurt
11 Bar
14.30 Shake oxh snack bar
17 Grillad kyckling med tzatiki
20 Bar
22 Morötter och dip

Träning
Inget idag heller, får ta nya tag i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0